Hírek
slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image
Vipera   2014-03-15   23:05:56

Remélem, minden rendben lesz és kikristályosodik a jövőhéten. Sok a tennivalóm és a tárgyalnivalóm, hogy minden végleges legyen.
A jó hír, hogy tegnap mindhárom kategóriára elfogadták a nevezésemet a Man-szigeti TT-re! Ez most a legfontosabb! Mivel három éve mentem utoljára, így a rajtszámom is ennek megfelelően lett magasabb! 2011-ben 49-es voltam, idén 64-es leszek. Ez nem fog gondot okozni. A léngyeg, hogy ott lehetek. Amint új hírem van, jelentkezem. 
Üdv mindenkinek!

Bitti



Vipera   2014-03-12   18:53:53

A balesetem óta először krosszozom. Kicsit old school a stílus de a jó időkre emlékeztet. 2006-os felszerelés és motor. Sebaj mert a tempóm is is az akkori, tényleg gyors. Jót tett a környezetváltozás. Nagy öröm, hogy ma a Paddock Hotel és a Pannoniaring is biztosított arról hogy 2014-ben is számíthatok maximális támogatásukra.



Vipera   2014-03-11   18:42:05

A TT királyát, John McGuinness-t is soraikban tudó Honda TT Legends csapatot forgatócsoport kísérte az elmúlt években, és dokumentumfilmsorozatot készítettek róluk. A nyolcrészes sorozat itt meg tudjátok nézni.

 

Első rész: A csapat bemutatása

 

Második rész: a Bol D'Or

 

Harmadik rész: a NorthWest 200


Negyedik rész: a Man-szigeti TT - 1. epizód


Ötödik rész: a Man-szigeti TT - 2. epizód


Hatodik rész: a Suzukai 8 órás




Hetedik rész: az Oscherslebeni 8 órás


Nyolcadik (befejező) rész: a Le Mans-i 24 órás



Vipera   2014-01-13   19:22:01

Az utcai versenyek látványosságuknál fogva kiváló alapot szolgáltatnak látványos videóklipekhez. Ezekből álljanak itt a legnépszerűbbek:



Vipera   2014-01-13   22:21:11

Az idei versenynaptár (még bővülhet):

NorthWest 200: május 10-17

Man-szigeti TT: május 24 - június 06

Southern 100: július 07 - 10

Ulster GP: augusztus 13-16

Macau GP: november 13-16

 

Az idei csapating smiley:

És az idei motor smiley :



Vipera   2014-01-07   19:55:22

Superbike Magazin:

Motorrevü:



Vipera   2014-01-06   18:27:46



Vipera   2014-01-03   01:30:24

Pár napnyi thaiföldi pihenés után Bitti november Hazatérte után több tévécsatornának, rádiónak és újságnak adott interjút, illetve egyéb rendezvényeken is részt vett. Ezeket gyűjtenénk itt össze.

 

Még távollétében, Nemzeti Sport 2013. november 17-i szám:

 

Nemzeti Sport, 2013. november 20-i szám:

 

Blikk, 2013. november 22-én:

 

DIGI Sport Reggeli Start , 2013. november 27-én:

 

2013. december 03, MotorosHang rádió, Célrará Vaslaki Tímeával:

 

2013. december 13, az ECHO TV Mozgás! című műsorában:

 

December 19-én a Sunny Diner étteremben tartott egy évzáró vacsorát, ahol bemutatta a Macau GP-n készített onboard felvételét, illetve átvehette a MAMS által 2013-ban nekiítélt "Az Év visszatérője" díjat is.

 

A rendezvényen interjút készített vele Guld Péter, a Totalbike szerkesztője.

"- Ebből a súlyos sérülésből, hogy jutottál el két hónap alatt a Macau GP-ig?

- Nagyon súlyos, haránt irányú lábszártörést szenvedtem, mely az ízületeimet is érintette. Amikor közöltem az orvosommal, hogy két hónap múlva versenyezni akarok, javasolt egy hosszabb műtétet, amelyet elvállaltam. Régi vasakat vettek ki a lábamból, s egy vastag vasdarabot helyeztek a csont közepébe."

A teljes interjút itt olvashatjátok.

Szintén interjút készített vele Borbás Bálint, a P1Race szerkesztője. 

"- Mikor érezted magad utoljára ilyen formában?

- Nagyon régen, még 2003-ban! Azóta már kerek 10 év telt el, úgyhogy talán tényleg itt volt az idő egy komolyabb megújulásra! Akkoriban az AMA Superbike-ban mentem, ahol legjobb privát versenyzőként sikerült a 14. helyen végeznem az év végi összesítésben. Akkor éreztem magam utoljára annyira csúcsformában és annyira erősnek, mint most. Úgy érzem, csupa jó dolog áll előttem."

A teljes interjút itt tudjátok elolvasni.



Vipera   2014-01-13   20:04:28

Izgalmas, és idő előtt véget ért versenyt láthatott a nagyérdemű közönség november 16-án, helyi idő szerint délután fél négykor. Már az első körben ketten is kiestek a Lisszabon-kanyarban. Az első körökben Bitti csapattársa, Gary Johnson és a címvédő Michael Rutter küzdöttek az első helyért. Mögöttük, a harmadik helyen azonban fokozatosan faragta le a hátrányát Ian Hutchinson. A harmadik körben leelőzte Johnsont, a hatodikban pedig Ruttert is. A leintésig már nem is változott a sorrend az élen. Az azonban hamarabb jött el a tervezettnél, ugyanis a tizenkettedik körben Dean Harrison elesett. A versenyző sérülés nélkül megúszta a bukást, a motorja azonban ottmaradt a pályán, és mivel olyan helyen volt, hogy nagyon nehéz lett volna kimenteni, a versenyigazgatóság a futam megszakítása mellett döntött. Mivel már csak két kör volt hátra, ezért már nem indították újra a futamot. Hutchy megszerezte első győzelmét, Rutter második lett, Gary Johnson pedig a harmadik. Sándor a bravúros 19. helyet szerezte meg. 

Eredmények:

1. Ian Hutchinson GBR Milwaukee Yamaha 26m 56.390s
2. Michael Rutter GBR SMT Racing +2.418s
3. Gary Johnson GBR Quattro Plant Motorsports +8.741s
4. John McGuinness GBR Honda TT Legends +23.018s
5. James Storrar GBR DMR Racing +24.271s
6. Jeremy Toye USA Penz13.Com BMW Racing Team +26.969s
7. Martin Jessopp GBR Riders Motorcycles BMW +27.209s
8. Didier Grams GER Heidger-Motorsport.de +44.791s
9. Lee Johnston GBR East Coast Racing +50.568s
10. Stephen Thompson GBR T&R Motorsport +52.893s
11. Mark Miller USA Splitlath Redmond Racing +1m 07.675s
12. Dean Harrison GBR RC Express by MSS Performance +1m 14.854s
13. Andre Pires POR SBK / Incortcar +1m 18.101s
14. Jamie Hamilton GBR VRS Racing Team +1m 24.573s
15. Herve Gantner SUI Penz13.Com BMW Racing Team +1m 35.196s
16. Ian Lougher GBR ILR / Barnes Racing +1m 48.289s
17. Paul Shoesmith GBR Ice Valley by Motorsave Trade +1m 58.659s
18. Allann-Jon Venter RSA Quattro Plant Motorsports +2m 15.557s
19. Sandor Bitter HUN Quattro Plant Motorsports +2m 39.724s
20. Ben Wylie GBR Ice Valley by Motorsave Trade +2m 41.065s
21. Graham English GBR TIVA Engineering Ltd +2m 41.304s
22. Brian McCormack IRL TAG Racing +2m 41.737s
23. Nuno Caetano POR KD Team of Portugal 2m 41.894s

Nem értek célba:

Dan Cooper GBR DMR Racing 7 kört teljesített
Steve Heneghan IRL Quattro Plant Motorsports 5 kört teljesített
Davy Morgan GBR CSC Racing 4 kört teljesített
David Johnson AUS Lloyd & Jones PR Kawasaki 3 kört teljesített
Roman Stamm SUI Team Bolliger Switzerland 2 kört teljesített

Sándor első beszámolója: 

"Red flag, azaz piros zászló! Tizenkilencedik lettem egy borzalmas rajt után. Már vége. Egyben vagyok. A köridőm nem volt jó, mert 23 liter benzinnel mentem, és elállítottam az első futóművet. Nem voltam elég kemény a rossz rajtom után. Az első féktávon nagy keveredés volt. A top 20 volt a céom, most 19. vagyok, de a váltót szétrúgtam, és nagyon fáj a lábam. Nagyon boldog vagyok! Nem is tudok mit mondani...

Most még nagyon magas az adrenalinszintem. Ömlik rólam a víz. Nagyon kemény verseny volt. Azt a Ben Wylie-t vertem el, aki harmadik lett Terlickóban a Grand Finálén! Ez hihetetlen. A Quattro Plant lett a legeredményesebb csapat! Ezzel a jövőmet alapoztam meg! Szuper érzés a négylevelű lóhere, amit Gabitól kaptam, végig védett engem.

Köszönöm az egész Quattro Plant csapatnak a sok segítséget, különösen Gary Johnsonnak, aki nagyon sokat melózott - szinte minden nap, hetekig az elutazásom előtt - azon, hogy minden apróság stimmeljen. Valamint Aaronnak, a szerelőmnek, illetve AJ Venternek, a szobatársamnak, aki az agyamat kezelte. Talán neki volt a legnehezebb dolga..."

Sándor második beszámolója: 

"Valóra vált az álmom! A top 20 volt a célom, és törött lábbal is tizenkilencedik lettem, ezzel azonnal meghívást kaptam a következő évi versenyre a rendezőktől. A warm upon görcsös voltam. A versenyen nagy harcok voltak. A három nap alatt szétrugdostam a váltót a rossz lábammal. Ezért csak úgy tudtam visszaváltani, hogy a kuplungot holtjáték nélkülire kellett állítanom. A rajtom rosszul sikerült, végig zárkóznom kellett és csatáznom. Nehezen vergődtem át magam a lassabb versenyzőkön. Mindegy, mi lettünk a legjobb csapat, elértem a kitűzött célt, és a jövőm biztosított. Nagy fegyvertény hogy elvertem az ICE Valley BMW-s Ben Wylie-t, aki Terlickóban harmadik lett a Grand Finálén, amikor én csak huszadik, és kilenc másodperccel jobb volt, mint én. Ennyit fejlődtem szeptember másodika óta. Még nehezen dolgozom fel ezt a sok jót, de már nagyon rámfért.
Köszönet a sok szurkolásért és támogatásért. Szeretném megköszönni az évet mindenkinek, aki az eddig képeken is látszott a ruhámon. Elsősorban a Red Line-nak, és azoknak is nagy köszönet, akik lemaradtak, de nélkülük nem kerültem volna év végére ilyen formába: H-Motonak és Kelemen Krisztiánnak, a Polidomnak, a DanGer Bikesnak, és a Superzone-nak is. Természetesen nem szabad elfelejtenem Dr. Popik Ervin főorvos barátom áldozatos munkáját a lábtörésem leggyorsabb javulása érdekében.
Üdv mindenkinek,

Bitti"



Vipera   2013-12-31   15:41:07

A november 15-i, eseménydús időmérő után a súlyos lábsérüléséből 18 hónap után visszatérő Ian Hutchinson örülhetett, mivel a jobboldali váltós Milwaukee Yamahájával (amely motor Ben Spiessel a nyergében megnyerte a 2009-es Superbike világbajnokságot) megszerezte a rajtelsőséget a Macau GP királya, az SMT Hondával versenyző Michael Rutter előtt.

Első időmérő edzés eredményei:

1.  Michael Rutter   GBR   SMT Racing   2m 25.975s 
2.  John McGuinness   GBR   Honda TT Legends   2m 27.503s 
3.  Martin Jessopp   GBR   Riders Motorcycles BMW   2m 27.567s 
4.  Ian Hutchinson   GBR   Milwaukee Yamaha   2m 28.183s 
5.  James Storrar   GBR   DMR Racing   2m 28.293s 
6.  Jeremy Toye   USA   Penz13.Com BMW Racing Team   2m 28.775s 
7.  Didier Grams   GER   Heidger-Motorsport.de   2m 29.045s 
8.  Horst Saiger   AUT   Saiger-Racing.com   2m 29.263s 
9.  Gary Johnson   GBR   Quattro Plant Motorsports   2m 29.295s 
10.  Stephen Thompson   GBR   T&R Motorsport   2m 30.326s 
11.  Dan Kneen   GBR   Marks Bloom Racing   2m 31.029s 
12.  Lee Johnston   GBR   East Coast Racing   2m 32.023s 
13.  David Johnson   AUS   Lloyd & Jones PR Kawasaki   2m 32.441s 
14.  Roman Stamm   SUI   Team Bolliger Switzerland   2m 33.631s 
15.  Dean Harrison   GBR   RC Express by MSS Performance   2m 33.712s 
16.  Dan Cooper   GBR   DMR Racing   2m 34.261s 
17.  Marc Fissette   BEL   Heidger-Motorsport.de   2m 34.527s 
18.  Jamie Hamilton   GBR   VRS Racing Team   2m 34.982s 
19.  Herve Gantner   CHE   Penz13.Com BMW Racing Team   2m 35.467s 
20.  Mark Miller   USA   Splitlath Redmond Racing   2m 35.707s 
21.  Steve Heneghan   IRL   Quattro Plant Motorsports   2m 36.492s 
22.  Davy Morgan   GBR   CSC Racing   2m 36.686s 
23.  Andre Pires   POR   SBK / Incortcar   2m 37.069s 
24.  Sandor Bitter   HUN   Quattro Plant Motorsports   2m 37.467s 
25.  Ian Lougher   GBR   ILR / Barnes Racing   2m 37.539s 
26.  Paul Shoesmith   GBR   Ice Valley by Motorsave Trade   2m 38.493s 
27.  Ben Wylie   GBR   Ice Valley by Motorsave Trade   2m 39.036s 
28.  Allann-Jon Venter   RSA   Quattro Plant Motorsports   2m 39.483s 
29.  Graham English   GBR   TIVA Engineering Ltd   2m 39.562s 
30.  Brian McCormack   IRL   TAG Racing   2m 41.879s 
31.  Brandon Cretu   USA   Splitlath Redmond Racing   2m 41.978s 
32.  Nuno Caetano   POR   KD Team of Portugal 
 2m 42.763s 
 

Összetett időmérő eredmények, rajtsorrend:

1. Ian Hutchinson GBR Milwaukee Yamaha 2m 25.568s
2. Michael Rutter GBR SMT Racing 2m 25.625s
3. John McGuinness GBR Honda TT Legends 2m 27.447s
4. Horst Saiger AUT Saiger-Racing.com 2m 27.601s
5. Martin Jessopp GBR Riders Motorcycles BMW 2m 27.800s
6. Gary Johnson GBR Quattro Plant Motorsports 2m 28.142s
7. James Storrar GBR DMR Racing 2m 28.437s
8. Didier Grams GER Heidger-Motorsport.de 2m 28.798s 
9. Jeremy Toye USA Penz13.Com BMW Racing Team 2m 29.320s 
10. Dan Kneen GBR Marks Bloom Racing 2m 29.369s 
11. Lee Johnston GBR East Coast Racing 2m 30.157s 
12. Stephen Thompson GBR T&R Motorsport 2m 30.160s 
13. David Johnson AUS Lloyd & Jones PR Kawasaki 2m 30.652s 
14. Marc Fissette BEL Heidger-Motorsport.de 2m 30.974s 
15. Dean Harrison GBR RC Express by MSS Performance 2m 31.080s 
16. Dan Cooper GBR DMR Racing 2m 31.270s 
17. Herve Gantner SUI Penz13.Com BMW Racing Team 2m 32.297s 
18. Roman Stamm SUI Team Bolliger Switzerland 2m 33.275s 
19. Jamie Hamilton GBR VRS Racing Team 2m 33.374s 
20. Mark Miller USA Splitlath Redmond Racing 2m 34.129s 
21. Davy Morgan GBR CSC Racing 2m 34.139s 
22. Steve Heneghan IRL Quattro Plant Motorsports 2m 34.139s 
23. Andre Pires POR SBK / Incortcar 2m 34.419s 
24. Paul Shoesmith GBR Ice Valley by Motorsave Trade 2m 36.004s 
25. Ian Lougher GBR ILR / Barnes Racing 2m 36.615s 
26. Graham English GBR TIVA Engineering Ltd 2m 37.080s 
27. Sandor Bitter HUN Quattro Plant Motorsports 2m 37.092s 
28. Allann-Jon Venter RSA Quattro Plant Motorsports 2m 37.321s 
29. Brian McCormack IRL TAG Racing 2m 38.959s 
30. Ben Wylie GBR Ice Valley by Motorsave Trade 2m 39.036s 
31. Nuno Caetano POR KD Team of Portugal 2m 39.241s 
32. Brandon Cretu USA Splitlath Redmond Racing 
2m 39.332s 

 

Bitti:
"Nagyon fáradtan keltünk reggel 05:20-kor. 07:30-kor kezdődött a mai kvali. Sokat, talán túl sokat vártam magamtól és a motoron való apró változtatásoktól a tegnapi nagyszerű menésem után. Szerettem volna a tegnapi pozíciómat megtartani és 1.5 mp-el gyorsabbat menni. Ez nem sikerült úgy ahogyan szerettem volna. A futóművet Gary Johnsonnal jó irányba változtattuk, az áttételt meg ide oda cseréltem az 
edzés alatt. Végül megtaláltam a számomra legmegfelelőbbet a holnapi versenyre. Attól a pillanattól fogva hogy láttam szinte mindenki AJ n kívül superbike motorral megy és folyamatosan 1-es gumiról nullás qualira cserélnek csak mi ketten nem, arra koncentráltam h a versenyre szánt gumikeverékhez /16 kör/ megtaláljam a legjobb tapadást és a legjobb áttételt. Mivel a kemény versenygumival mentem 2.37.092-öt az ideális koridőm a sector idök alapján 2.36 közepe volt ma. Így, holnap a csatában lehetséges a 2.35 és remélem a tervezett top 20-as végeredmény. A motoros kondim nagyon jó, így nem félek a hosszú és nagyon nehéz versenytől. A lábam olyan mint eddig. Törött de NEM gátol a versenyzésben. Előtte, meg utána fàj, de már megszoktam. Most már készülünk lélekben a holnapra. Nagyon várom, hogy holnap jó versenyt tudjak teljesíteni."