Hírek
slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image
Vipera   2014-11-30   01:36:06

P2 (!!!!!) - 2:50.298

"A warm up félig vizes pályán zajlott. Az egész depó meglepetésére - és a sajátoméra is - második helyen végeztem. Sokáig első voltam, aztán Stuart Easton átvette a warm up polet! Így P2 én lettem. Lázam már nincs. Köszi mindenkinek aki szorit értem. Tudom, hogy a warm up nem mérvadó, de akkor is számomra ez nagy dolog! A verseny nehéz lesz, de mindenkinek az lesz. Teszem a dolgom legjobb tudásom szerint!"

A közvetítés szinte végig Bittit és Paul Shoesmith-t mutatta, itt lehet visszanézni!

Eredmények:

Vipera   2014-11-30   01:15:26

November 12 - gépátvétel:

Megvolt a gépátvétel. Szakad rólam a víz. Dr.Heike, a GP doktor enged indulni. Ez szuper hír, ez volt az elsö éjszaka, tudtam aludni. Ma este még lesz rider briefing, és holnap korán reggel már az első szabadedzés, utána meg az első kvali. A dokink megnyugtatott, hogy nem leszek jobban sajnos. Maradok lázas és gyenge. Mehetek, de csak rajtam múlik, hogy bírom-e fizikálisan. Én nem adom fel, az biztos. Brilliáns eredményre nem számíthatok, de beleadok mindent.

November 13 - Szabadedzés:

P27 - 2:40.449!

November 13 - Első időmérő:

P26 - 2:38.036

"Annak ellenére, hogy a Man TT óta nem ültem motoron, valmaint tüdőgyulladásom van, meglepetést szereztem a csapatomnak és magamnak is..." - a részletes beszámolót ezen, valamint ezen a linken olvashatjátok.

November 14 - második időmérő:

P24 - 2:36.177

"24. vagyok a 2 quali után. Ennek örülök, a reálisnál egy picit jobb Remélem, beférek a versenyen a legjobb 20-ba. Mindenesetre az szuper, hogy már gyorsabb vagyok, mint tavaly. Biztos, hogy folytatom a versenyzést. Ha így tudok menni zéró motorozással, akkor szeretnék egy évet optimàlis háttérrel. Jövöre world endurance megint, plusz NorthWest200 +TT + Macau."

Később:
"Qualifying 2: javítottam 2 másodpercet. Megint a leggyorsabb két körömön elestek közvetlenül elöttem. Elöször Sweeney, majd Stamm. Csak áttételt változtattunk, de maradt a normal sc1-es keverék. Nem raktunk kvalifikációs gumit sajna. Mindegy, így közelebb vagyunk a versenykörülményekhez. Boldog vagyok a 2:36.1-es köridőmmel. Ez 1 másodperccel gyorsabb, mint a tavalyi kvalifikációs időm. Nincs más hátra, mint még gyorsulni és hiba nélkül megoldani a 12 körös versenyt holnap. Ezért utaztam ide és nem érdekel mennyire vagyok beteg. Meg fogom csinálni!!! "

Eredmények:

Suzuki

Vipera   2014-11-09   02:25:06

November 05-06:

A fárasztó utazás ideje. Budapest - London - Hong Kong viszonylat repülővel, majd Hong Kongból Macau-ba komppal. De végül megérkeztünk sikeresen Macauba, a Rio Hotelba!

November 07:

Most matricáztunk, meg rakjuk össze a motort, ami nagyon későn érkezett meg. Köszi a sok szurkolást. Reggel megint hétkor Steve Mercerrel már reggeliztünk, utána edzettem, és ha végeztünk Robbieval itt a boxban a motorral, még mennem kell edzeni. Mindenki nagyon készül, így én is megteszem amit csak tudok.

November 08:

Ma volt a hivatalos megnyitó ceremónia. Az időjárás nem kedvezett nekünk, ennek ellenére jó volt újra itt lenni a megnyitó rendezvényen. Hihetetlen komoly technikájú csapatok vannak idén. Jóval erösebb a mezőny, mint tavaly. Remélem azért a stock Hondával is helyt tudok állni. Köszönet mindenkinek, aki segitett idén is eljutnom erre a nagy megmérettetésre.

Vipera   2014-11-09   02:14:51

Október 30:

Alakulnak a dolgok! Ma elrepült a motorom Londonból Macauba! Nagy köszönet azoknak akik segítettek. Most rengeteg az elintéznivaló a repülésemig.

November 01:

Tegnap megkaptam az új ruhámat és csizmámat a Superzone-tól. Sajnos még hiányzik egy kevés az indulásomhoz. Ettől a szituációtól el vagyok keseredve, mert csapatba fizetendő összeg nagy részét már megkaptam Kelemen Krisztián, Balogh Róbert, Balogh Andris, Hunya Laci és 2 barátom segítségével. Őket nem hagyhatom cserben és a csapatomat sem hiszen a motorom már kint van a helyszínen és a VRS mindent rám alapozott. A rendezők pedig már kifizették a repjegyemet és a hotelemet. Valami megoldásnak lennie kell.

Ennek ellenére kívánom , hogy a mai napot töltse mindenki békességben és emlékezzen elvesztett szeretteinkre.

November 04:

Hálás köszönet mindenkinek aki segített abban, hogy holnap nyugiban el tudjak utazni erre a kemèny megmérettetésre, a Macau GP-re. A rajtam látható cégeken kívül: Viperának, Samnek, Ian-Anthony Huntly-nak és Crazy Joenak. Reggel 7 körül leszek adásban a DigiSport reggeli müsorában Reggeli Startban. Utána közel 30 órás utazgatás vár rám. Az még húzós lesz. Nagyon várom, hogy már odaérjünk!

A P1 Race készített egy interjút, ami itt olvasható!

November 05:

Az indulás reggelén voltam vendég a DIGI Sport reggeli műsorában:

Vipera   2014-10-28   18:44:29

Pörögnek az események. Ma is rengeteget edzettem. Ez a mostani Macau GP lesz életem legnehezebb versenye! Már érkeztek segítségek aminek nagyon örülök! Nagy köszönet Robbie Silvesternek és a VRS csapatnak. Aprócska jó hír: egyik kedvenc rajtszámommal, a 12-essel fogok rajthoz állni, ha minden sikerül.

Vipera   2014-10-27   15:51:42

Ma délután háromkor meglepetésként ért a hír, mikor a VRS Honda csapatfönöke üzent, hogy az előzetes infókkal ellentétben mégis fogadtak a híres Macau GP-re. Bevallom öszintén, sokkot kaptam. Megint bent vagyok a 32 kiválasztott versenyzö között. Viszont szponzorra van szükségünk. Akikre számitottam, próbálnak segíteni, de pénz nélkül sajnos nem fog menni. Kérek mindenkit, hogy szoritson értem!

Remélem, idén is ott tudok lenni.

Vipera   2014-10-25   13:32:11

Október 18:

A mai napunk nagyon erősre sikerült emberemmel, Csányi Gergövel. Az edzés időtartamát ma felvittük 3 órára és maximum 10 perc volt az összes pihenőnk. Tetszik nekem Gergő hozzáállása. Utazik hozzám másfél órát, leedzünk és ismét másfél óra haza. Az edzéseink tényleg kemények. Én magam is készülök még a következő TT-re. Így nagyobb a motiváció a munkánk közben.

Gergő: "nagyon örülök a mai edzésnek az eddigi legkeményebb edzésünkön vagyunk túl Bittivel , továbbra is ugyan ilyen kemény munkát fogunk folytatni!"

Október 24:

Ma ismét túl vagyunk tanítványommal egy 3 órás edzésen. Gergő ma az erőnléti edzések mellett, kitűnően vizsgázott az általam kifejlesztett reflex gyakorlatokon és teszten. Én nagyon jó kondiban vagyok és a súlyom is nagyon jó most.

Vipera   2014-10-19   22:55:41

Vipera   2014-08-26   15:32:36

Ma van 43-dik szülinapom! Számot vetettem magamban az elmúlt idök történéseivel. A versenyzést természetesen nem adom fel, ugyanakkor be kell látnom, hogy a sportban elért eredményeim pár ezer embert érdekelnek. A civil életben viszont az emberek csak annyit tudnak rólam, hogy az életemet a sportoknak szenteltem, jól motorozom, de a velem egykorú férfiakhoz képest nagy a lemaradásom. Amig én a sportot tanultam, és fejlesztettem magam, addig ők ugyanilyen becsülettel képezték magukat a civil életben, a jó munkához elengedhetetlen területeken. Ezért most én is az aktiv sport mellett testhez álló, azaz a média területén fejlesztem magam, és próbálom megszerezni a megfelelő képesítéseket. Nagyon fontos, hogy a civil életben családfenntartóként is úgy helyt tudjak állni, mint a hosszú karrierem során nehéz helyzetekben a versenypályákon. Versenyzés vonatkozásában nagyon várom, hogy összeálljon a szponzorcsomag az idei Macau GP-re. Most szerényen, de boldogságban és békében ünnepeljük a szülinapomat kedvesemmel, Gabriellával.
Köszönet a jókívánságokért, és mindenkinek, aki eddig segítette a pályafutásomat.