Hírek
slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image
Vipera   2013-12-31   01:35:28

November 12:

Ma nagyon sűrű napunk volt. Esett az eső, reggel nyolcra mentünk ki a pályára. Ma volt a gépátvétel, az adminisztratív és a technikai ellenőrzés. Nagyon szigorú és körültekintő a gépátvevő csapat. Mindenkire fél órát szánnak és 4 ember vizsgálja a motoron a biztonsági dolgokat valamint a felszerelésünket a bőrruhát, sisakot, kesztyűt és a csizmát is. Nálam minden stimmelt csak a dögcédulámat otthon felejtettem de a szerelőim csináltak nekem. 
Ma végre minden versenyző együtt volt és a szokásos pályabejárás is megtörtént. Ilyenkor egy busszal visznek körbe minket és megállunk a veszélyes és kritikus pontokat kielemezni. Én 2006-ban voltam itt utoljára és nem nagyon emlékeztem néhány pontra, arra meg pláne nem, hogy ennyire keskeny az aszfaltcsík végig. Nagyon kemény de hihetetlen élvezetes verseny lesz!



Vipera   2013-12-31   01:11:54

A november kilencediki nap úszás után számomra egy kis Macau GP történelemmel folytatódott a múzeumban. Itt van kiállítva sok győztes motor és autó. Nehéz volt a kordonokon belülre kerülni, de a Superbike magazin újságírójaként csinálhattam max két képet a két motor mellett, többet nem :)



Easton 2010-es Kawasakija, mely jelenleg is tartja a pályarekordot.

 


Ron Haslam motorja a nyolcvanas évekből

 

Még sok más fotót is megtalálhattok a facebookon lévő fotóalbumban!



Vipera   2013-11-08   19:11:11

A tegnapi napunk mindössze 5 óra alvással, 24 óra utazás után szuperül telt. Motorok kipakolása matricázás, boxunk berendezése... 

Minden szuper volt, és nagyon vártam s versenyzöi vacsorát. A régi road racer közeg, és a körülöttünk levö felhajtás nagyon megható élmény számomra. A vacsora elött pórul jártam: én voltam a negyedik, hotelböl kilépö olyan ember, aki nem vett észre egy lépcsöt. Épp a Pirelli főnök viccelt velem, mikor megbotlottam, és egy rossz pozícióban óriási terhelést kapott a lábam. Újra eltört! Kérek szépen mindenkit, hogy szoritson értem, de ne pánikoljon miattam. Volt egy nagy reccsenés és pokoli fájdalom. Folyamatosan egyeztettem az orvosommal, a helyzet a következö: ki kell bírnom a fájdalmat, mert versenyezni jöttem ide. Eltört a forrásnak indult csont újra, de a vasak tartják profin. Ennél többet a nem akarok erröl beszélni. Reggelihez már le tudtam kecmeregni.


Utána egésznap felpolcolva pihentettem és vàrtam a nagy ceremóniàt. Pontosan hétkor a helyi TV élöben mutatta, amikor a WTCC-sek is, és mi motorosok is egy másik helyszínen, tűzijátékkal felvonultunk börruhában egy nagy színpadra ahol bemutattak minket a rengeteg szurkolónak.


Ezután minden csapat két motorja le volt kerítve. A versenyzőknek rá kellett ülni a motorjaikra, és két órán át fotóztak minket, és karolgathattak a szurkolók. Óriási hangulat volt. Hihetetlen, hogy újra visszakerültem ebbe a fantasztikus közegbe. Közben a lábam nagyon fájt, de megnyugodtam, mert kipróbáltam és tudok váltani :) Annyian szoritanak nekem, hogy mindent végigcsinálok legjobb tudásom szerint. Kötelezö. 

Mindent kibirok ha egy ilyen motorral versenyezhetek egy ilyen kiemelkedö versenyen:)))

Még több fotóért látogassatok el a Facebook oldalamra!

Üdv mindenkinek,
Bitti



Vipera   2013-11-08   17:10:10

Mike Tamás elkészült az új sisakommal! :)



Vipera   2013-11-08   16:07:43

Többen is interjút készítettek az utóbbi időben Bittivel. Itt tudjátok őket megnézni/meghallgatni.

ECHO TV - Széles út - 2013 október 14

Lánchíd Rádió: Kor-kapcsolás - 2013 október 24

SportKlub TV: Dodzsem plusz - 2013. október 30.



Vipera   2013-10-14   11:03:03

Bitter szenzációs bemutatkozása a gyári csapatnál

Bitter Sándort a világ legjobb 32 utcai versenyzője közt tartják számon a Macau GP rendezői, és az idei 47-dik motoros viadalra 2006 után ismét meghívták, ezúttal az angol gyári Quattro Plant Kawasaki pilótájaként. Csapattársa a TT gyöztes Gary Johnson, aki Bitti régi jó barátja. A csapattal való ismerkedésre és a motor Macaura való beállítására kizárólag ez az egy meghatározott nap állt rendelkezésre. Normál esetben az időpont nem jelentene semmi különöset, Bitter esetében viszont most nehéz volt a helyzet, ugyanis versenyzőnk súlyos lábszártörése óta csak 3 hét telt el, és csak mankókkal tud járni is. Ennek ellenére szenzációs bravúrt hajtott végre a magyar pilóta. Fájdalmaival nem törődve a nap második felében messze leggyorsabb volt a félig vizes Rockingham-i aszfalton, mely teljesítményével lenyűgözte csapatát, akik már a jövö szezont is Bittivel tervezik, nemcsak a novemberi híres Macau GP-t.

 


Bitti: 
"Valami megváltozott a sérülésem óta. Minden pozitív körülöttem. A csapatom és a versenymotorom fantasztikus. Tudtam, hogy villantanom kell, mert aggódik a csapat a törött lábam miatt. Visszakaptam régi legjobb önmagam. Ez az érzés 2009 óta nem volt jelen, sem a versenyzésemben sem az életemben. Megvártam, amíg a körülmények nekem segítenek. Nagyon koncentráltam és az optimális beállítások megtalálása után fájdalmamról teljesen megfeledkeztem, és robbantottam. Egymás után háromszor is. Jó volt uralni a pályát, elégedettnek látni a csapatot, és élvezni az elismerést hosszú szünet után újra. Nagyon rég éreztem ilyen gyorsnak, magabiztosnak és boldognak magam. Szenzációs meglepetést szereztem a csapatnak, de ami a legfontosabb: saját magamnak is. Nagyon várom a Macau GP-n való megmérettetést....

Köszönöm a sok segítséget Steve Heneghan csapattársamnak és Ian-nek, a szerelőmnek! 
Köszönöm szépen Hajósi Norbi barátomnak, főszerkesztőjének, aki kikísért a tesztre, cipelte a csomagjaimat, és szemtanúja volt a rockinghami bravúrnak.



Vipera   2013-10-12   04:00:45

A törött lábamat leszámitva minden elkészült tegnap estére. Készen állok a mai utazásra. Szerintem nagyon szèp lett a felszerelésem. A ruhàm a csapatszerzödès értelmèben Macaura kötelezöen Berik vagy Arlen Ness kell hogy legyen. Ezen tipusok megfelelője itthon a Mugen. Rajta kellett lennie a csapat kötelezö szponzorainak és a saját támogatoimnak is. Most nem a megszokott Puma ruhámban láthatnak a szurkolóim hanem ebben az újban. Szerintem nagyon szép. Szombaton a fájdalmakat leküzdve egy jó beállitást kell találnom a rockinghami teszten Macaura. Remélem minden sikerül. Nagyon sokan segítettek amiért nagyon hálás vagyok.

Bitti



Vipera   2013-10-12   04:00:21

A magasztos cél, konkrétan a Macau GP-re való felkészülés alappillére volt a keddi Pannóniaringi motorozásom, a most már két hete műtött törött lábammal, és fájdalmakkal. A legfontosabb dolog az volt, hogy az október 12-i Rockingham-ben zajló Quattro Plant csapatom tesztjére úgy tudjak megérkezni, hogy már tudjak normálisan váltani, és kicsit visszazökkenni a motorozásba a baleset után. Ebben óriási segítséget nyújtott éveleji felfedezettem, Májer Norbert és a Red Line Hungary, amely biztosította számomra a motorozási lehetőséget, ezúttal egy 675-ös új Triumph-al, mely teljesen idegen volt számomra. Norbi Rijekából érkezett, és hétfőn és kedden is győzedelmeskedett, kupa-arzenált vonultatva fel. Az első köreimben borzasztó lassú voltam, a lábtartóról nem értem még el a sérült lábammal a váltókart. A váltókar és a lábtartó pozíciójának módosítása után picit jobb lett a helyzet, de pokolian fájt. Ennek ellenére élveztem a tudatos felkészülést. Körideim messze elmaradtak a megszokottaktól, még vigyáznom kellett a lábamra, a nap nagy részében meghatározóan a fölfelé váltások zökkenőmentesen mentek, visszaváltani viszont 10 kör kivételével nem nagyon tudtam. Ennek ellenére a 600-as kategóriában sikerült egy harmadik helyet szereznem, ahol Norbi nyert, és vállaltuk Red Line - Pannóniaring színekben a kétórás endurance versenyt is, amit sikerült megnyernünk. Ennek is oroszlánrészét Norbi vitte, én csak 40 percet versenyeztem a két órából. Ezt a versenyt is óriási fölénnyel nyertük, de természetesen az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezúttal mindkét kupám megszerzése a szerencsének volt betudható, mert nagyon barátságos, de igen gyenge mezőny volt ezen a fantasztikus Phoenix-Superbike pályanapon.

Tegnap este a verseny után rögtön haza kellett jönnöm, mert a véralvadásgátló injekciót kilencig be kelletett adni. A lábam még nem fér bele a csizmába, az éjszaka nagy fájdalmakkal telt, ennek ellenére a mai reggelen már folytattam a Starfitness-ben a hosszú távú kerékpározásomat, gyógytornát, és a gyógymasszázst.

Bízom benne, hogy szombaton már mindkét irányban tudok váltani. A járás sajnos mankó nélkül még nem megy, de ez cseppet sem gátol meg abban, hogy valóra váltsam álmaimat!

Üdv: Bitti 



Vipera   2013-10-09   17:29:45

1 Michael Rutter GBR SMT Racing (Honda)
2 John McGuinness GBR Honda TT Legends (Honda)
5 Gary Johnson GBR Quattro Plant Motorsports (Honda)
7 Dean Harrison GBR RC Express Racing by MSS Performance (Kawasaki)
8 Roman Stamm SUI Team Bolliger Switzerland (Kawasaki)
10 Mark Miller USA Splitlath Redmond Racing (Honda)
11 Stephen Thompson GBR T&R Motorsport (Suzuki)
12 Ian Lougher GBR ILR / Barnes Racing (Honda)
15 James Storrar GBR DMR Racing (BMW)
17 Nuno Caetano POR KD Team of Portugal (Kawasaki)
18 Lee Johnston GBR East Coast Racing (Honda)
19 Marc Fissette BEL Heidger-Motorsport.de (Suzuki)
20 Dan Cooper GBR DMR Racing (BMW)
22 Horst Saiger AUT Saiger-Racing.com (Kawasaki)
26 Didier Grams GER Heidger-Motorsport.de (BMW)
39 Allann-Jon Venter RSA Quattro Plant Motorsports (Kawasaki)
40 Martin Jessopp GBR Riders Motorcycles BMW (BMW)
44 Jamie Hamilton GBR KMR Kawasaki (Kawasaki)
47 Brandon Cretu USA Splitlath Redmond Racing (EBR)
48 Hervé Gantner SUI Penz13.Com BMW Racing Team (BMW)
54 Steve Heneghan IRL Quattro Plant Motorsports (Kawasaki)
55 Dan Kneen IOM Marks Bloom Racing (Suzuki)
57 Jeremy Toye USA Penz13.Com BMW Racing Team (BMW)
60 Ben Wylie GBR Ice Valley by Motorsave Trade (BMW)
68 David Johnson AUS PR Racing (Kawasaki)
69 Paul Shoesmith GBR Ice Valley by Motorsave Trade (BMW)
71 Davy Morgan GBR CSC Racing (Suzuki)
77 Sandor Bitter HUN Quattro Plant Motorsports (Kawasaki)
83 Graham English GBR TIVA Engineering Ltd – Fix Auto Collision (BMW)
111 Brian McCormack IRL TAG Racing (Honda)
114 Andre Pires POR SBK / Incortcar (Suzuki)
115 Steve Mercer GBR TTC 115 (Suzuki)



Vipera   2013-10-12   03:50:08

"A tegnapi napom nagyon sok ügyintézéssel telt, sajnos többnyire fekve, vagy picit mankózgatva, és a lábam jegelése és tornáztatása mellett. Az biztos, hogy még nagyon óvnom kell, hogy csökkenjen végre a fájdalom. Szomorúság lett úrrá rajtam, hiszen ma volt Rosivall Agoston barátom és versenyzőtársam végső búcsuztatàsa Farkasréten, ahol a sérülésem miatt nem vehettem részt.
Rengeteg pozitiv dolog is történt azért tegnap. Már az új főszponzorom, a Redline Kft. pólójában adtam egy hosszú riportot itthon, a Széles út motoros magazinnak a Macau GP-vel kapcsolatban. Boldog vagyok hogy a Redline lett a szponzorom, és kisebb volumenben, de a Groomi Trade Kft. is segiti mostantól a versenyzésemet, elsösorban a küzdelmes Macau GP-re. Nagy köszönet nekik!"

Bitti