Hírek
slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image slide image
Vipera   2014-05-29   18:13:28

Május 26, hétfő:

Túl vagyok az első edzés napon végre. A tegnap esti edzés a pályával és a motorral való ismerkedés jegyében telt. Váltógondjaim voltak amit ma remélem orvosolni tudunk a csapattal. Volt, hogy nem tudtam visszaváltani és sokszor nem volt 4. sebességi fokozat. Ma állítgatunk a váltókar pozícióján illetve teszteljük a motort a Dyno Jet padon. Ma még ugyanazt a váltót fogom használni még mint tegnap s ha nem lesz jobb akkor vagy váltót vagy blokkot cserélünk. A köridőmmel a csapat elégedett hiszen ez még csak az első nap volt én magam se számíthattam jobbra de tudom, hogy még sokat kell gyorsulni, sok helyen még spórolósan mentem. Nehéz megszokni ezt az óriási tempót.

Köridő: 20:02.624 (112.943 mph)

Május 27, kedd (még edzés előtt):

Nemsokára kezdődik a második edzés. Szerencsére az idő nagyon jó. Reggel kicserélték a léptető villát ami tényleg rossz volt. A fékpadon a motor 191 lóerő volt de sajnos négyből háromszor kidobta a negyedik fokozatot de mostanra sikerült mindent megcsinálni.Tegnap nagyon lemerevedett az alkarom edzés közben most kaptam rá egy speciális tapaszt ami remélem segít ebben.

Köridő: 19.39.213 (115.185 mph)

Május 28, szerda:

Csak egy körre volt idő, egy piros zászlót okozó bukás, valamint az eső miatt.

Köridő: 19:51.109 (114.035 mph)

Május 29, csütörtök (még edzés előtt):

Nagyon nehéz minden. Háromszor ültem idén összesen motoron, a Pancsiringen. Ott is egy 10 éves szériaközeli Hondán. Ehhez képest a keddi, 19:39-es időmmel Paul Phillips rendezö szerint már kvalifikáltam magam. Eddig összesen 5 kört tudtam megtenni, mig a newcomer csapattársam, a BSB menő Peter Hickman már 11-et. Egyetlen olyan köröm sem volt, amikor müködött végig a váltóm. Az elsö napon a kezdéstöl az első körben nem volt negyedik fokozat amikor fefelé akartam váltani, ehhez még hozzájött az, hogy nem tudtam visszaváltani. Ez nagyon veszélyes volt. A Sulby egyenes után ahol másodikig kell visszaváltani 6 teliröl, üresben maradt a motor majd nehezen, de befordultam ötödikben küszködve. Keddre blokkot cseréltünk és bizakodó voltam. A negyedik OK volt, de megint a visszaváltásnál gondok. A 4 bend kanyar elött, és az egyik kedvenc féktávomon megintcsak üres és második helyett 4dikben fordultam. Minden körben ott hagyok 20-30 másodpercet. Remélem, hogy ez a gond megoldódik és akkor rendben lesz minden, mert igy ahol csak vissza kell rakni ötödikbe a mocit és csontgáz ott általában behúzott kupplunggal gurulok és próbálok vmilyen fokozatot találni. Ez nagyon veszélyes rám nézve is, meg egy mögöttem jövö versenyzönek, is aki elbújva követ engem. Jelenleg még egy normális féktávot nem vettem, és elöre félek minden kanyar elött ahol ötödikbe kell visszakapcsolni... Tegnap a csapattársam elesett, és mindkét combcsontját eltörte. Mielöbbi gyógyulást kivánok Laurent Hoffmannak. A csapatfönököm, Shoey sem nagyon tud koncentrálni a saját menésére. Ö is sokkal gyorsabb annál, mint amit az edzéseken produkált. A csapat jó. A motor elég erős, nekem kell fejben nagyon topon lennem. Minden napra jut valami baki. Tegnap pl. Milky tanácsára az elsö körben csak azt néztem hogy hol vizes a pálya. Második már nem volt Laurent bukása miatt. Ráadásul a ruhám zipzárja a Union Mills utáni gyors részen szétnyilt és úgy mentem végig a körömet... Más. Ez egy óriási rendezvény és érthetetlen számora hogy miért nem lehet erre megfelelö támogatókat találni... ma este szintén nehéz lesz mert este nyolckor kezdödik az edzésünk. A pálya még nedves... holnap is ilyen késö este megyünk. A reális cél hogy a versenyhét végére gyorsabb tudjak lenni 10-15 másodperccel, mint az eddigi legjobb köridőm, ami 18:48. Meglátjuk, hogy mi lesz. Én megteszek mindent, az biztos. Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy indulhassak, és természetesen a sok biztatatást is. Természetesen nem vagyok elégedett a köridömmel. Muszáj, hogy sikerüljön összeállnia mindennek. Szeretnék végre mosolyogni egyet. Eddig ez nem sikerült.